♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪ wElCoMe tO kNoUr iNc ArEa ..tQ FoR vIsiT mY bLoG. (◕‿◕✿) .. !

Followers

Tuesday 30 August 2011

UrBaN$cAPeS *2011*

CREATIVE ART FESTIVALS di malaysia. satu2 nyer n terbesar di malaysia.. memperkenal kan muzik,seni , lifestyles , filem sendiri.. original made in malaysia. mula2 nak g ngan wawa... tp aku plak yg x confirm.. terkejar2 masa.. byk sgt appointment.... penuh xtvt gua.. hahahaha.. acah2 bz .. akhirnya g ngan adem.. kali ni urbanscapes wat kat padang astaka p.j. so x jauh sgt la.. layannnnnnnnnnnnn... smua band2 indie , produk malaysia.. urban yoooooooooooooo..   ..





free n easy... ala2 sempoi .. mmg like sgt situasi  kat padang ni.. masuk bayar rm 40 tp adem ader bill TM so dapat la rm 25  per person.. diorg deco tmpt ni dari zero leh jadi full.. ader booth2 jual produk "KITA"  cool beb.. aper yang aku leh citer pasal org kat sini.. smua peramahhhhhhhhhhhhh  sesangat .. i like like like..





tawaf 1 padang ... perghhhhhhhhhhh nasib baik x hujan.. cuaca "hot n spicy" rentung aku beb.. diorg jual baju2 urban,, kasut.. mmg cun2.. x beli pon (x muat) hahahahaha.. cuci2 mata jew... yg dtg pon ala2 urban.. 1st seksyen closet area.. akak ala2 terpegun ngan produk diorg... creative sesangat .. idea rakyat malaysia kan..








testing testing... ahaks.. tu la kejer aku n ademm.. harga barang pon agak tinggi tp setimpal dengan aper yg di jual.. masalah nyer time kitaorg g.. time gaji lom masuk.. huhu.. kesian kan??.. da ar cantik2.. MEROYAN jer tgk org lain beli.. last2 akak beli name tag "CALL ME DATIN" ..hikhik.. . for ur info.. i pakai k tawaf kat padang tu..





2nd seksyen ..bahagian makan2.. outdoor n free seating. ,, dress code smua org kat sini macam bukan kat malaysia.. cam aku kat oversea plak.. huhu.. tempat fotogediks punyer la banyak.. so saper yg ader DSLR mmg port baik la utk snap saner sini..  kebanyakan diorg kat sini jual on9.. tempat ni la platform utk diorg luaskan perniagan diorg.. ..






3rd seksyen.. bahagian arts,muzik,karya..filem. hanya diorg yg faham karya diorg.. aper itu seni.. muzik diorg akak suka.. kira leh layan laaa.. diorg bebas show off bakat diorg kat sini.. unik lain dari yg lain.. klu korang nak tau.. yuna pon pernah wat persembahan kat sini b4 dia glamour.. huhu....



teduh beb,,





matahari betul2 atas paler.. huhu.. tawaf lagi 1 padang.. aku rasa dah berpusing2.. x puas nak tgk kat sini.. adem siap pki wedges.. hahahaha clas ko jah.. hebat.. aku dera dia .. 4rd seksyen utk booth sponser... ermm diorg pon promote barang diorg gak.. ermm byk game diorg buat.. nnt dapat hadiah lorrr.. aku tukang tgk jer.. + tukang tepuk..kihkihkih.. oh yer ader gak for non halal .. so org muslim dilarang masuk.. bagus diorg wat camni.. .. siap berpagar lagi.. ader security..
cool yawww.. with yellow boot

erin radzi









sunny day

muka penat
aku rembat macaron ,,, sedap gak benda ni.. x la mahal sgt,. owner booth tu pon friendly sgt.. erin radzi.. cool beb minah ni... ader barang yang aku nak beli ..tp x per la nnt aku cari kat fb.. diorg ader bg name card.. easy rite???...

adem kata cam ucop welllcha,.





call me datin at here

join  contest toyota.,,



om gosshhhh... adem dah tired.. cian dia.. cukup la utk hang up kat sini.. urbanscapes ni sampai kul 12 malam.. diorg kata malam lagi meriah.. x per la..next next next year la klu ader rezeki leh g lagi.. totally njoy in evening with adem .,. 2 org yg berbeza karektor tp leh g njoy sama2, bertekak x sama pendapat tp saling mengingat kan,.. its me KNOUR JOPRI .

norliza jopri a.k.a knour jopri.

No comments:

Post a Comment