♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪ wElCoMe tO kNoUr iNc ArEa ..tQ FoR vIsiT mY bLoG. (◕‿◕✿) .. !

Followers

Tuesday 30 August 2011

nYet NyET ayAm pENyET - AP!

3 IN 1.. di sebab kan ke BZ an puan2 sri, datin2 dan ahli2 keparat... segala event geng bus skolah di jadikan 1... dalam erti kata lain.. SAVE BUDGET.. kuikui.. date yg kitaorg pilih ngam2 buffday adem.. nak celebrate bufday adem skali + buffday datin mima + baby shower along .. dah plan yg lebih meriah.. tp masing2 ader hal.. date tu x dpt nak setting.. at last lepas kejer terus g makan kat ayam penyet sek.7 .

just a simple suprise .. tp aku rasa itu dah buat diorg happy.. aku beli cute cupcake utk diorg.. n dinner sama2.. sambil mengumpat sambil lebam.. eh sory bukan mengumpat tp menyuarakan pendapat masing2x.. hukhuk.. nama pon ayam panyet api kan.. mesti la HOTTTTTTTTTTTTTTT...  indonesian style ..


seperti biasa.. restoran ni..KAMI YANG PUNYER.. ahaks.. citer22 makan22.. gelak2. cam org lain x wujud.. kitaorg order set ayam penyet.. yummy.. pedas.. murah... ader yang order pecal leleh.. enak banget dong.. cam di bali aja.. ader gak order rojak n pecel gitu... bedal jer... janji sedap..


sedap giler air ni...

mine..


me n along

set ayam penyet ,, berasap. pedas

pecal

pecal leleh..
makan pakai garfu asli k.. menjilat jari .. sampai staff kat situ pon naik pening ngan kitaorg.. ahaks.. pot pet pot pet.. njoy biler dapat borak2 camni..
licin jah...


sopan kan!.. hahhaa

datin crazy of pecal leleh


we olls... 

biler dh full tanks.. time utk bla dari tmpt ni.. tp disebab kan buffday si adem so aku ,mima ,along n adem gerak g i-city jalan2... alahai rugi nokkk... time kitaorg g tgh under construction.. bab rugi tang byr tu la.. aku dah byk kali g i-city ni.. dr 1 btg pokok.. sampai la berbatang2 jadi lautan neon .. mmg class tmpt ni.. tp still bleh ber fotogediks lagi..heehheh...
suka tgk pic ni



lawyer ..hehehe

apa pon bleh..

me n datin
i-city ni mmg dah terkenal. so agak bangga la sebab i - city area lembah klang.. dekat jer ngan umah kitaorg.. senang nak g biler2.. uhuks.. dah ader snow walk.. reptiles booth.. ntah aper diorg nak buat lagi.. luas gler .. sesuai la utk budak2 kecik.. mak2 budak pon sesuai... ...







nnt aku citer lagi pasal i-city.. aku masuk kan pic2 gediks aku kat saner..  luvly day till midnite.. aper pon aku nak wish kat adem,mima n along.. smoga bahagia mengiringi perjalanan hidup korang.. aminnnn...


norliza jopri a.k.a knour jopri

No comments:

Post a Comment