♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪ wElCoMe tO kNoUr iNc ArEa ..tQ FoR vIsiT mY bLoG. (◕‿◕✿) .. !

Followers

Tuesday 30 August 2011

RayA Di bULaN sYaAbAN!!!!

GILA!..... ahaks.. raya mestilah bulan syawal kan... hehhe.. kenduri di bulan syaaban sebenar nya,,, nak puasa kan mesti ramai org buat kenduri  sana sini.. kitaorg dapat jemputan g kenduri umah rini .. x jauh pon.. jalan kaki pon sampai dari umah aku... ala2 muslimah gitu smua.. ayuuuuu... 
si ayul pening tgk korang posing kat umah dia.. hahahaa..

umi n iman


tuan umah ke daun
 lepas kenduri aper lagi.. posing la kat umah rinie.. hehehe.. umah dia i like... modern kotemporary gitu.. eh betul ker aku ejer?.. hahhaa...  biler la dapt umah sendiri camni,, huhu.. ni 2nd time g umah dia.. .. kali ni mas follow aku .. sebab kitaorg dah jadi jiran.. wakaakaakakaa..






sebab tu akak kata raya di bulan syaaban.. u olls tgk la.. posing cam g raye umah rinie.. padahal kenduri jer..  akak berjubah gituuuu.... classs u olls..  uhuks.. umah rini ni aku suka bab kitchen.. cantik + chumell  sesuai utk small family.. i like like like like.. over tau ...
ruang tamu

anak rini dark blue.. aku anak tekak jer la yg ader.

k.nab pose lagi.. ahahahahah

mas in action

x reti nak balik!

sampai org da kemas kusi kat khemah kitaorg x bla2 lagi.. DASYAT kan! hahahaa.. tersadai biler dah kenyang .. selagi x kul 12.. x sah.. hahhaaha.. dapur rinie buat cam dapur sendiri.. siap amik air dalam peti ais.. kuikui.. thanks rinie.. sabo jer la ngan perangai we olls.. jgn serik jemput lagi yer... KAMI MESTI DATANG..



norliza jopri a.k.a knour jopri

No comments:

Post a Comment