♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪ wElCoMe tO kNoUr iNc ArEa ..tQ FoR vIsiT mY bLoG. (◕‿◕✿) .. !

Followers

Monday 9 May 2011

S.a.H.a.B.a.T

nurharliza abdul rahman <=====  ko ingat ko cun?? .. fikir beratus kali sebelom ko jawab YA.

 BFF

ahahhahahaa.... mmg cun pon... aku panggil minah ni A.L.O.N.G, dia ler bff aku dan penyimpan rahsia terbesar aku... kuikuii.. kenal dah berpuluh taun.. paling lama aku berkawan ngan along ni la.. .. sory my BFF NOT SINGLE.  
 maner jer xtvt aku..mesti ader dia... sebab WE R SISTER .  x cayer?..  scroll  down..
 ngan dia

dia lagi
 
 
dan lagi ..lagi n lagi...
 

byk lagi.. malas nak pose .. jap lagi bukan blog aku, jadi blog dia plak.. hahahahahahaa... 
kitaorg tadika yg sama,,skolah agama yg sama,, sekolah menengah yg sama,, kolej yg sma... byk lagi yg sama.. smua sama.. nama pon hampir2 sama.. 

susah senang aku ngan along ni lorrr.. byk kali gak relation aku ngan along nak berakhir.. dah lost contact atas sebab2 tertentu..pastu meratap masalah sama2 lagi..hahaahah.. itu la nama nyer SAHABAT.  walau sebanyak maner kawan aku..smua jadi kawan dia jugak..

aku harap hubungan ni kekal selamanya..aminnnnnnnnnnnnnnnnnn
 
notis peringatan ALONG
# aper pon pandangan org terhadap kau,, kau tetap terbaik utk aku sebagai sahabat
# walau pon jarang jumpa kau,, kau tetap dalam ingatan aku.
# saper pon kawan aku,,kau tetap no.1 sebagai sahabat ,kawan, twins aku.
# seburuk maner pon cerita kau,, aku tetap pendengar setia 
#  sayangilah aku ..seperti maner aku menyayangi diri kau ...
#  1 benda yg x bleh aku nafikan "KAU MMG CANTIK" dan tiada perkataan cemburu dalam diri aku,.
 
knour jopri a.k.a norliza jopri



 




1 comment: