♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪ wElCoMe tO kNoUr iNc ArEa ..tQ FoR vIsiT mY bLoG. (◕‿◕✿) .. !

Followers

Sunday 29 May 2011

NuR kAsiH vs kUnGfU pAnDa 2

Movie mania saturday nite fever.2 minggu berturut2 aku follow geng muslimah tgk movie.. hikhik.. . wan,adem,elia ajak aku join diorg tgk movie malam minggu citer NUR KASIH .ermm aku rasa aku patut follow.. sebab citer tu mmg best kat tv3... cerita berunsur islamic + cinta + pengorbanan = drama air mata... ahaks.. 19 JUTA beb org tgk drama ni kat tv3 every weeks... wowwwwww....

mak aiiiii... makcik2 jer penuh ni..dah sah mesti nak tgk aidil ni @ fiz fairuz, ahaks,,,FULL HOUSE der... starting agak slow.. dah tgh2 baru pick up... ermmm aku rasa drama lagi best kot... filem macam nak kata best tp x la best sgt.. nak kata x best tp best.. camner tu??. hehhe.. mmg filem ni leh masuk pasaran antarabangsa... sebab buat pon ala2 timur tengah gitu... si ADEM leh kata bosan tgk citer ni.. ahaks.. totally out dia kata.. nasib baik dia dok tgh.. klu tepi dah lama dia kuar panggung.. hikhik..aku tgk x der la nangis2 bagai,,, x sempat nangis adem dah tanyer saper suka saper????.. rupa2 nyer dia x tgk drama ni.. patut la mati kutu.. kwang3x... wat hal la adem ni...
 3 perkara yg aku suka pasal citer ni:-
  1.  view cantik gler (masa nur naik unta kat lorong batu2) SUBHANNALLAH cantiknyer
  2.  ilyas pelakon kanak2  .. pandai gler wat mimik muka ... tersentap gak la hati aku ni..
  3. citer ni tamat... x der sambung2 lagi nurkaaaaasih 2 ,3,4,5,
 so aku bg kredit la kat pengarah citer NUR KASIH ni.. mmg superb.... klu ader movie mesti ader makan2.. hikhik.. lapo kan ... si adem lapo daging... jadi moh ler kita g makan kat murni discovery aman suria.. of coz la licin kan ... x pernah x hbs makanan yg di order.. hikhik... walaupon tgh malam... bedal jer.. opssss  overload..tank sudah full.. lepaking kat downtown cheras plak bg makanan turun.. sambil cuci2 mata ..ahaks.. meroyan x dpt beli yer ... jadi BALIKKKKKKKKKKKK ....


post utk mima.. hehheeh




 
malam minggu yang lepas ni plak.. diorg ajak tgk citer KUNGFU PANDA 2. elia kata tiket sold out ,, dapat tiket midnite jer.... 12.45 pg .. ???? ini bukan midnite lagi dah ni ,embun jantan dah kuar beb ... early morning ticket la sepatut nyer.. huhu.. layannnnnnnnnnn.... b4 movie start kita makan duluuuuuuuuuuuuuuuuuuuu... kali ni A&W jer... order longgggggggggggggggggggggggggggg conie dog.. ahaks... eh baru aku tau french fries dia sedap la... mmg sedap..


aper ko pandang tu lia??.. hotdog lagi beso dr perut ko..




my name is po
 hoho.. x bleh bla.. apek ni siap bawak selimut ala2 comforter masuk wayang.. hahahaaha... nak aku gelak takut kena beduk ngan selimut tu.. huhu.. wahhhhhhhhhhhh manyak kelakar wooo citer kungfu panda ni.... i jatuh cinta ngan xiao po.. hikhik.. chumeeelll sgt masa kecik...  bab part sedih tu.. mmg sedih lorrr...
ADEM wathal lagi. .. kali ni dia bleh tido sebelah aku dekat 1/2 jam.... aku punyer la gelak tgk si po...dia bleh tido.. nasib baik lentok ker aku.. klu lentok kat cina sebelah camner????... ahaks.. x sanggup aku bayang kan... mungkin ni bukan citer kesukaan adem... adem suka tgk citer HANTU. ... so nnt kita nengok citer hantu yer demm. .. aku teman ko ...hikhik... THUMB'S UP utk kungfu panda ,x rugi beli ticket...
klu nur kasih vs kungfu panda sudah tentu xiao po yg menang... .. so mulai skrang panggil aku NUR supaya aku lemah lembut seperti nya.. dan panggil aku PO juga supaya aku sentiasa chumel macam PO... 

knour jopri a.k.a norliza jopri.

1 comment:

  1. yup..adik yg berlakon jadi anak aidil tu pndai wat mimik muka..tersentuh gak tgk lakonan adik tu...

    ReplyDelete