♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪ wElCoMe tO kNoUr iNc ArEa ..tQ FoR vIsiT mY bLoG. (◕‿◕✿) .. !

Followers

Friday 1 January 2010

kNoUR jOpRi ????

saper knour jopri???... huhu... aku la tu.... norliza bt mohd jopri.. buat pengetahuan korang, orang lain dah berguni2 cerita tulis kat blog,,, aku baru nak start... hahahahaa.. JANJI ADO..... 
Aku ni pompuan biasa2 jer...  dok KLANG ...skolah KLANG ...kejer KLANG .. asal KLANG,,, smuanyer KLANG.  hope suami bukan org KLANG.. ahaks......
ni ler aku ... knour jopri

cute x aku??.. (perasan + berangan).... aku anak 1st tp perangai cam ala2 gigi bongsu.. kihkih..

(abh n mak)
yg ni parents aku... org yg paling aku sayang... org kata bapak aku hensome...maybe la kot...  dan mak aku "iron chef"... apa jer yg dia masak... sedappppppppp maaaaaaaaa .. sebab tu aku jadi BIG BIGGER BIGEST  camni.. huhu... luv u mak abah... k.nor sayang dunia akhirat..
(adik aku)
haaaaaaaaaaaaaa... ni adik aku nan sorang... adik beradik aku 2 org jer..  ni la YM RAJA SHAHRUL NIZAM. aper yg aku nak bg tau pasal dia ni.. dia berwawasan tinggi.. tp org nyer x tinggi pon.. ala2 rimbun gitu.. cam aku jugak... . I'M PROUD COZ HAVE LIL BRO LIKE U.

so itu  jer la pasal KNOUR JOPRI., klu nak tau lagi pasal aku,,,aper aku suka buat.., maner aku selalu g.. rajin2 ler baca blog aku..
knour jopri a.k.a norliza jopri





No comments:

Post a Comment