♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪ wElCoMe tO kNoUr iNc ArEa ..tQ FoR vIsiT mY bLoG. (◕‿◕✿) .. !

Followers

Saturday 2 January 2010

KraF chAttERs

Chat oh chat... aku mmg bleh dikatakan hari2 bukak internet n chat.. dunia maya aku bermula semakin aktif sejak bff aku kawin.. aku perlu cari kawan.. ermmm dan aku mula chat kat karangkraf chat box sejak taun 2007  lagi... chat dengan org yg aku x kenal dan x pernah jumpa.. org kata klu niat tu betul ,,, jadi nyer betul.. chat dalam box yg kecik.. bertukar2 pandangan n isu semasa.. alhamdulilah smua baik2 belaka.. peramah.. macam dah kenal lama.. hari demi hari . org pertama aku jumpa real ..ajar... budak sentul.. sebaya ngan aku.. sampai skrang mmg still contact..dia mmg gila2 macam aku gak.. 2nd aku jumpa k.ju..kat muara ikan bakar.. mmg friendly hbs.. mmg x sangka.. org kata dunia maya ni SMUA PENIPU. ..tp x smua camtu.. ALHAMDULILAH yg aku kenal smua ok jer.. lama kelamaan diorg ajak buat gathering., aku pon onn jer la..  main bowling kat MID VALLEY. dr ctu la aku kenal el,pija,buble,miza,vs,edi,shue.iela  n lain2.. n ader yg sampai skrang still contact..



diorg mmg sporting gler.. walaupon usia x sama.. dr daerah yg lain.. status berlainan... mahupon bahasa lain.. aku mmg tabik spring kat diorg ni...sanggup dtg.. mula dr cni la.. byk xtvt kitaorg buat sama2... PIJA sanggup dtg dr pahang..jumpa aku n da geng... now dia la kawan yg bleh dikatakan rapat ngan aku.. macam adik beradik..




sebenar nyer banyak citer klakar pasal xtvt kitaorg ni.. ahaks.. ader tetinggal bas la.. ader salah org la.. hahahaa.. tp smua tu kitaorg jadikan pengalaman...







 START dr kraf ni la .sampai skrang dunia maya aku semakin aktif... terima kasih jugak kat diorg sebab mempercayai aku sebagai kawan.. kawan aku semakin hari semakin ramai..  skrang kraf chat dalam kenangan.. diorg contact aku pki fb or phone jer..



aku kenal diorg dr yg single dah berdua.. yg kawin dah beranak.. yg muda dah tua.. hahaha.. x la gurau jer...
 mmg aku x sangka dpt kenal budak2 kraf.. diorg la permulaan aku menjadi seorng yg bertanggungjawab dan berani mengemukakan pendapat.. dan berani membuat events ... sayang korang smua... aku masih org yg sama korang kenal kat channel kraf KNOURS...

 knour jopri a.k.a norliza jopri

No comments:

Post a Comment