♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪ wElCoMe tO kNoUr iNc ArEa ..tQ FoR vIsiT mY bLoG. (◕‿◕✿) .. !

Followers

Tuesday 5 January 2010

BuFfDaY AQiL - anCaSA PD

Eppy Buffday Aqil..... setaun sudah... anak k.ju.. kakak angkat aku... ermmm anak betuah si aqil ni... anak yg ditunggu2 bertaun2 ... akhirnya... ALHAMDULILAH. rezeki k.ju n abg zul.. aku kenal k.ju on9 kat kraf..  chat n chat..lama2 rapat n jadi akak angkat.. k.ju mmg pemurah.. sebab tu rezeki dia berduyun masuk....  sempena buffday aqil 1st.. diorg jemput aku g tido kat ancasa.. so aku ajak along n fuad join skali... diorg mmg on jer...
F.R.E.E. kan.. hikhik.\



 ancasa resort.. apprtment.. sesuai la utk family2 g bercuti bawak anak2.. mmg betul2 area teluk kemang... siap ader pool.. spa... n nak turun g pantai pon dekat... aku n along mmg pantang dapat bercuti camni.. mmg kitaorg xplore smua... hikhik..




 lunch smua includes dalam package..di SUPPORT sepenuhnyer oleh kju n abg zul.. huhu.. thanks bebanyak yer sebab invite kitaorg... diorg mmg friendly.. aku doakan diorg lg byk rezeki dpat... aminnnnnnn.. relaxing mood.. beach mood..

ni la aqil

 aku bersyukur sgt dapat kenal k.ju ... dia x pernah berkira ngan aku.. dia mmg layak jadi kakak... THUMB's UP. semoga aqil safwan.. besar jadi org yg beriman dan baik2 .. dilindungi ALLAH.. dan mendapat kejayaan dunia dan akhirat..AMINN....

No comments:

Post a Comment