♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪ wElCoMe tO kNoUr iNc ArEa ..tQ FoR vIsiT mY bLoG. (◕‿◕✿) .. !

Followers

Monday 31 October 2011

DiNNer PREscotT - FLoWEriNg

PRESCOTT HOTEL - ha ni la tmpt mak akak kejer selama lebih dari 11 taun , ibarat umah kedua aku .. mana x nyer, 1 hari 2x aku dtg hotel htr n amik mak akak kejer.. asyik muka aku jer kat saner,, kuikui.. nak wat camner kan, dah nama tanggungjawab. setaun sekali mmg ada dinner utk staff n family kat ballroom atas restoran mak aku kejer. so ni la peluang akak join xtvt diorg n jumpa member2 mak akak. sambil2 tu leh la mak akak collect hadiah2 cabutan bertuah.. hehehe..




tema kali ni "bunga". tp deco malam tu x der la munga sgt...  x teruja pon.. akak dah bertaun2 follow dinner , malam ni la paling "worse" . sory to say.. deco totally out!. patut la akak awal2 lagi x der mood nak melaram bagai.. rupanyer ada hikmah.. klu x mesti akak jer yg poyo bermunga2 bagai..yg paling akak suka door gift nyer sgt chumel !.. ala2 timba kan...  sperti kebiasaaan makanan mewah sampai x habis2.. kali ni disebab kan nak bg staff nyer relaks pihak hotel amik catering .. huhu.. boleh la... janji adooo...



mak dengan munga nyer





ader gak la selang seli ngan nyanyi2,,, game ,,, cabutan bertuah .. bab cabutan bertuah tu mmg betul2 bertuah.. setiap taun mmg dapat yg beso2.. alhamdulilah.. sampai ader org yg jeles. eh bukan mak akak yg cabut ,vvip yg cabut tau... suka tuduh2!. kali ni mak akak dapat electric kettle, camera olympus + powerfull surround system + voucher tido kat ausie.. hehehe presscott hotel klang jer lorrr 2 hari 1 malam includes bekpas.. heehehe.. dan yg paling best dapat voucher jj rm 150.00 sebab compliment dari customer yg makan kat tmpt mak aku kejer.. berbaloi2x. terharu mak akak.. sob sob..









da best dress pon mak x menang sebab ader makcik housekeeping yg lebih over berbunga2 matahari .hehe.. tapi mmg layak pon dia menang . berani sungguh pakai camtu. x per la janji njoy smua nyer.. kali ni habis pon cepat sgt. lom kul 11 dah hbs smua..

org lama

kitchen mafia






mak dengan mak cik best dress
habis cepat balik pon cepat .. oo yer..abah aku x follow sebab x minat dinner2 ni..lebih baik dia tido dari dtg.. tp dia soh  kitaorg g. x kisah pon.. kitaorg anak beranak tido kat hotel malam tu...walaupon umah dekat.. kihkih.. setaun x sekali tido situ.. pagi2 dah kuar dari hotel sebab aku keje .aku sorang jer la..adik aku still berdengkur dalam bilik tu... datang kejer dengan muka sengal n sleepyyy.. argHhhhh  kata kan tidak pada "saturday ".

norliza jopri a.k.a knour jopri

No comments:

Post a Comment