♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪ wElCoMe tO kNoUr iNc ArEa ..tQ FoR vIsiT mY bLoG. (◕‿◕✿) .. !

Followers

Sunday 18 July 2010

festival bon odori

      mushi-mushi.... kawaiiiiiiiii... kali ni aku nak citer pasal aku g festival bon odori atau festival masyarakat jepun di MALAYSIA.. , member aku diana nordin yg kenalkan aku festival ni... so aku pon exited gler nak g, sebab dgr dia citer cam sronok jer.. seperti biasa aku ajak along + iman teman aku berjimba kat festival ni... tp cam x sronok jer g bertiga... ermmmmmmmmm aku pon ajak la si wawa join.. pastu wawa plak ajak housemate dia si k.ku n ct. festival ni mmg tiap2 taun kat stadium matsushita s.alam.. FULLL HOUSEEEEEEEE.. parking pon tarak,, siap ber bas2 org dtg.. @ last dpt parking tepi KUBOR. cam seram jer kan??.. hikhik...

terasa aku kat jepun pon ada... smua berkimono, tunduk hormat, makanan jepun.. lagu jepun.. hahhahaha..
yg amik bahagian stall kat situ smua dr company jepun... suzuki,honda,mitsubishi,panasonic ,sushi king,, n etc.
comel2 smua pki kimono.. ceh rugi aku x pki.. klu x mesti aku pon COMEL gak.. kwang3x.. 


pic kat atas ni.. masa kitaorg baru sampai... smua jepun kan?'??, tetiba ader sekumpulan melayu.. kitaorg la tu.. hikhik... x dpt mkn dorayaki.. dh habis... berebut plak tu.. uhuks.. yg best nyer kitaorg cam berkelah ramai2... cuma x der pokok sakura jer.. klu ader mesti di awang awangan NIPPON. hehhee...
(iman pon teruja tgk org jepun + seksi) hehehee
 yg kaler brown tu ct, tgh2 k.ku,, housemate si wawa... 1st time jumpa diorg..mmg friendly...  bertambah lagi kawan aku... hikhik.. 
 peace... kimono gurls.. diorg bukan faham pon aper kitaorg ckp... main angguk jer.. photo,,photo.. alahai.. janji faham... kang kuor bahsa jepun aku kang... takut diorg pengsan plak... ahaks...


like a doll... mmg comel giler anak jepun ni... geng2 DSLR suka gler amik pic minah ni... pastu dia plak pandai pose... fuhhhhh... cam model jepun.. cuteeeeeeeeeeeeeeeee.. aku pon tumpang gediks skali la.. hahahaha.

ala2 picnic style ... kipas free ... sponser by mitsubushi.. hikhik...  tgh tunggu start jer festival ni kul 7.00 p.m..
open ceremony... dancing time... mula2 malu2..lama2 x tau malu.. hahahhaahha... tp happening gler.. follow diorg menari  ramai2.. ikut step penari atas pentas.. aku ,along n iman.. wawa n da geng lepak kat belakang.. di mula kan dengan bulatan kecil... lama2 penuh 1 stadium org menari... amazing japanese... cam x cayer ... ramai gak org melayu kita follow ... juzz for fun.. bukan aper pon...

menari  .. rest...menari..rest.... tp kitaorg byk REST sambil MAKAN. huhu...
festival ni sampai kul 12 malam... tp kitaorg balik awal.. coz letih + takut sebab kete dekat ngan KUBOR.. kang ahli lain plak yg kitorg nampak berjoget tepi krete kitaorg hehehehe...  nasib baik  leh u turn.,,, x la seram sgt..
(wawa n me)

ni kali kedua aku jumpa wawa.. lepas dekat 2 taun x jumpa.. aku kenal wawa masa kursus kastam..SAFFLA. pas festival ni terus sampai skrang dia la jadi team fotogediks aku... jadi close walaupon dia lagi MUDA dr aku.. kuikui... aku harap suatu hari nnt aku dapat ke negara matahari terbit ni... insyaALLAH.so next2 year korang try ler g ... klu nak merasa budaya org jepun + cuci2 mata tgk aweks jepun putih gebu sexy..ahaks..

 knour jopri a.k.a. norliza jopri




No comments:

Post a Comment