♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪ wElCoMe tO kNoUr iNc ArEa ..tQ FoR vIsiT mY bLoG. (◕‿◕✿) .. !

Followers

Friday 19 February 2010

SuNgAi TeKaLa

Kring..KriNg.... k.nor amik aku jom kita g sungai tekala.. x yah mandi nnt mandi kat saner jer..  . WHAT?????... Gila ker aper along ni..  huh.. ker aku mimpi??? di sebab kan cuaca agak panas n aku plak x der xtvt hr ni.. so HARUSLAH aku nak g.. aku angkut skali mak aku g picnic... kul 2 still ada kat klang lg.. family along dah tunggu kat saner.. jadi x yah la kelam kabut nak cr port ....
muka suci murni..baru bangun tido

mkn dulu sebab lapo..

peace

mak n cik bibah
family aku n along mmg dah kenal lama.. so x der la perkataan  malu or segan2 ni... hikhik.. sampai sane dekat kul 4 .. da ptg.. kena mandi jugak... panas gler.. ker sebab x mandi...ahaks.. hahahahah. jauh gak masuk dalam sg tekala ni.. dekat ulu langat .. dekat2 ngan cheras.. n kajang.. kira dalam area selangor lg lorr. hampir sesat tp disebab kan rajin bertanyer.. so  x la jauh sgt sesatnyer... dulu pernah g.. tp x ingat jalan nyer :-P ...


 dah FULL TANK.. aper lagi cari port baik punyer nak terjun.. 1,2,3 weeehoooo.. gedebushhhhhh... selamat...melimpah air sungai .. ahaks... best2.. sejukkk.... aku sampai dah ptg.. so x ramai la yg tinggal..masing2 dah nak balik... kitaorg baru nak mandi..

lupa diri.. aku mmg selalu camni..

ultraman

itik pulang ptg..
 dah nak gelap... baik turun.. kang  x balik kang.. mmg syok swimming tgh panas.. adik2 along plak sporting2.. menjadi lah... terkekek kekek gelak...

 LAWO dah kita... moh ler kita balik..hari pon dh magrib .picnic yg x dirancang tp berjalan lancar.. i like.. wink2x..  bapak aku tepon./. maner korang g haaa.. dh nak malam x balik2.. g picnic BAH... hikhik... PEACE NO WAR..


 knour jopri a.k.a norliza jopri

No comments:

Post a Comment